Kapcsolat

Csillag Kata

E-mail: csillagfitt@gmail.com

Facebook:     
https://www.facebook.com/csillagfitt/

Megtalálhatóak vagyunk: 

8000, Székesfehérvár
Selmeci utca 27.
(Parkolás az utcán, ingyenesen) 

CIKK A CSALÁDIAS, VIDÁM HANGULAT MEGTARTÁSA ÉRDEKÉBEN...

 

Cikk a családias, vidám hangulat megtartása érdekében, melyhez szigorúan ragaszkodom!!!

Amolyan házirend féle, melyre szeretettel kérem minden idelátogató kedves Vendégemet, hogy tartsa be!!

Reservio #csoportosésegyénióra #áremelés #csillagfittarculat

Elnézést kérek az általánosításért, de egyrészt tájékoztatok, másrészt vannak rossz tapasztalataim, a változtatások/áremelések kapcsán, amit szeretnék tisztázni, és ezzel a bejegyzéssel egyszer és mindenkorra rövidre zárni!! Természetesen nem haraggal írom ezt, de mint stúdió vezető, szeretném, ha mindenki ugyanazt az információt kapná, egyenesen tőlem és ehhez tartanánk magunkat!
-Mi van olyankor, ha megvettem a bérletemet, aminek lejárati ideje van, de nincs meg a létszám a kiválasztott csoportos órára?
Tudok-e szólni pluszba privátban, hogy van-e elegendő létszám a csoportos órára vagy nincs?
- Ebben az esetben ha az általad kiválasztott órára nincs meg a 3 fő, de szívesen részt vennél helyette egyeni órán (díját lásd a weboldalon az Árak menüpontban), akkor írj üzenetet a csillagfitt@gmail.com mail címre vagy messengeren/viberen legkésőbb az adott óra napján 12 óráig, és így nem marad el az óra.
Tény, hogy ez esetben a bérletből nem vonható le az alkalom, hiszen sem a rendszer nem tudja ezt ilyen formában kezelni, sem én nem tudom megtenni, hogy 1-2 embernek a csoportos óra árán tartsak órákat, hiszen az csoportra (5-8-10...) emberre van kikalkulálva.
Ha ketten vesztek részt egyéni órán, a napijegy ebben az esetben olcsóbbra jön ki fejenként.
Ha egyéni órán veszel részt a csoportos óra idejében, mert nem volt elég a jelentkező és így az egyéni óra díját fizeted, a megvásárolt bérlet lejárati ideje természetesen annyival mindig kitolódik, amennyi ilyen eset előfordul.
- DE!!! Szeretnék mindnekit megkérni, hogy mielőtt megvásárol egy bérletet, alaposan nézze át a lehetőségeket, hogy neki melyik éri meg a legjobban és, minden eshetőséget vegyen figyelembe...(ha bizonytalan vagy a választásban, inkább kérdezz meg engem). Ugyan nálam nincs kiírva, de "pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadok el". Főleg azért sem, mert mindig időben és részletesen tájékoztatok.... Minden esetben a felmerülő problémát (pl. kicsúsztam a határidőből, másik bérlettel jobban jártam volna, nem értem ide, elfelejtettem szólni..stb) mint magánember megértem, de mint vállalkozó, nem kivételezek. Egyrészt nem fair a többi vendéggel szemben, másrészt én vártalak, az időmet Rád szántam.
Nekem ez a megélhetésem, nyilván Te sem örülnél, ha a főnököd a munkádért elfelejtene fizetni, mert elfelejtette, hogy fizetés nap van, pedig Te ott voltál a munkahelyeden és dolgoztál...Kérlek ezt az én szempontomból is tartsd tiszteletben, ha engem választottál.
Amit én nyújtok az szolgáltatás, amit igénybe lehet venni azokkal a feltételekkel és kondíciókkal, amelyeket én megszabok, de nem kötelező. Ezt mindenki maga tudja, szerencsére ez egy választható dolog...
- Többen kértétek/kérdeztétek, hogy tudok-e szólni, hogy mi a helyzet a létszámokkal a csoportos órákon...
- Nekem nem feladatom az, hogy egyesével emlékeztessek, hogy időpontod van, van-e létszám...stb, ( erre most itt a rendszer, emlékeztet, lemond, jelez, és két kattintással 60 napra előre látod a naptárban az órák, 24 órával az adott óra előtt a létszámok alakulását). Ráadasul kb.heti 60 embert kellene emlékeztetnem, ha mindenkivel egyformán korrekt szeretnék lenni, ez megint csak nem kivitelezhető. De pont a leterheltségem nem engedte már, hogy mindnekivel egyesével egyeztessek időpontokat, ezért kellett az online foglalási rendszer.
+ Az alap, hogy én itt vagyok, és dolgozom azokkal az emberekkel, akik szeretnének jönni. Úgy gondolom, hogy nekem ahhoz nincs is jogom, hogy valaki után mindig menjek, hiszen bármilyen oka lehet annak, hogy valaki nem jelentkezik be, tehát emiatt is fenntartom, hogy aki szeretne jönni hozzám, kövesse a történéseket és a megfelelő módon jelentkezzen be/ki, ez a legkorrektebb minden szempontból.
+ A kommunikáció ettől nem veszik el, hiszen bárki, majdnem bármiért nyugodtan megkereshet a stúdión kívül, örülök neki, de az itteni "játékszabályokon" nyilván ez nem változtat. Tehát ha azért írsz, hogy pl. elújságold azt, hogy a gyerkőcöt felvették a gimibe, amire vágyott, rettentő boldog leszek, és válaszolok az üzenetre, amint tudok. Viszont, ha azért kapok üzenetet, hogy valaki elmondja a véleményét a stúdióban zajló dolgokról (árak, szervezés, órarend...stb), nem fogok rá válaszolni, az imént kifejtett dolgok miatt.
Valakit jobban ismerek, valakit kevésbé, de ettől a szolgáltatás igénybevételekor mindenkire ugyanaz vonatkozik, ez véleményem szerint így van rendjén. (Ezt én is pont így csinálom más szolgáltatónál vendégként...)
A félreértések elkerülése érdekében kérem, hogy ezekre figyeljetek és tartsátok be, amennyiben a változtatásokkal együtt még mindig szimpatikus hely számodra a stúdió. Szeretném, ha a CSILLAG FITT-ben továbbra is megmaradna a jó hangulat, nincs helye itt semmilyen feszültségnek!!
❤????
vissza